onsdag 30. april 2014

Gode ønsker ❤️

Da vi for over et år siden var igjennom vår livs tøffeste periode, var det mange som tenkte på oss. Mange øyne som fulgte i vår retning, gode tanker som ble sendt, og stille bønner som ble bedt. Marita og Charlotte satte seg rett og slett ned og sendte oss et brev med et ønskearmbånd i. Siden jeg fikk armbåndet på sommeren, har jeg brukt det hver eneste dag. Ikke et sekund har det vært av, før det tilslutt ble ødelagt, for noen måneder siden. Da har det fått plass på nattbordet. 
I dag da jeg kom hjem fra jobb, fortalte André at det lå en pakke til meg på bordet. Den var adressert til han, helt fra Los Angeles. Inni pakken lå det et helt identisk armbånd, skinnende nytt med mulighet for å bli fylt med gode ønsker for oss og den lille familien vår. Helt fantastisk! Det viste seg at armbåndet var gått ut av produksjon, men at han på andre siden av kloden likevel hadde fått hjelp til å snuse fram et. Jeg har funnet meg en fantastisk mann med mer omtenksomhet enn jeg kunne forestilt meg. Ikke bare har han gjort en kjempeinnsats, men han har også lagt en varm tanke bak, som betyr mye for meg. 

4 kommentarer:

  1. Det har vært veldig hyggelig å kunne hjelpe dere å få et nytt ønskearmbånd :-) Det betyr tydeligvis mye for deg og da er det viktig å sette himmel og jord i bevegelse for å få det til. Du har virkelig en fantastisk mann som du sier <3
    Mange lykkeønsker fra myjouels og Charlotte

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Charlotte! Ja, det stemmer at det betyr mye for meg. Vi ønsket oss en god tid med et godt svangerskap, og så langt har vi fått det ❤️ Takk for innsats og hjelp! Klem

      Slett
  2. Så god og snill en mann du har:-) Ikke rart Sara er så tussete etter pappan sin. Det lille sjarmtrollet deres har vel fått de fantastiske foreldrene hun fortjente. Det er så godt å lese om Sara som er så mye bedre nå. Kjempe hyggelig at lykkearmbåndet ble så godt tatt imot. Er ikke lett og vite hva man kan gjøre for noen, når man ikke har overnaturlige krefter. Men fortsetter å følge med og heie på Sara:-) (og resten av familien).

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Marita. Vi tar med oss alle heiarop vi kan få med på veien, og det er helt utrolig når helt ukjente strekker fram på en hånd på den måten dere har gjort. Det skulle vært flere sånne mennesker på jorda vår ❤️ Klem

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)